wszczepienie implantu

w samym sercu Warszawy

przywracamy pełny,
zdrowy uśmiech!

Gdy zmagasz się z brakującymi, złamanymi lub poważnie uszkodzonymi zębami, Twoja pewność siebie może ucierpieć. Co ważniejsze, te problemy wpływają negatywnie na Twoje zdrowie. Zasługujesz na lepsze rozwiązania.

Porozmawiaj z nami o rekonstrukcji zębów na implantach.Nasza nowoczesna technologia wszczepiania implantów dentystycznych oparta na wykorzystaniu szablonów chirurgicznych zapewnia bardziej komfortowe doświadczenie, lepsze wyniki i wyższy wskaźnik sukcesu zabiegu.

Technika ta to specjalistyczne podejście, które wymaga drobiazgowego planowania i wykorzystania zaawansowanego obrazowania 3D do precyzyjnego umiejscowienia implantów dentystycznych. Gwarantuje to ich idealne umieszczenie, znacznie redukuje dyskomfort i przyspiesza czas rekonwalescencji. Kolejnym etapem po wszczepieniu implantu jest założenie śruby gojącej a, po określonym przez chirurga czasie, umieszczenie korony na implancie.

jakie są zalety
wszczepienia implantu zęba?

Funkcjonalność

Zachowanie zdrowia sąsiednich zębów

Ochrona kości

Komfort

wszczepienie implantu zęba w Warsaw Dental Center krok po kroku:

Krok 1: Konsultacja Ocena stanu jamy ustnej i omówienie opcji leczenia implantologicznego.

Krok 2: Diagnostyka Badania, takie jak rentgen czy tomografia komputerowa służą ocenie kości szczęki i planowaniu wprowadzenia  implantu dentystycznego.

Krok 3: Planowanie Wybór typu i rozmiaru implantu zgodnie z indywidualnymi potrzebami pacjenta.

Krok 4: Wszczepienie Implantu zęba Chirurgiczne umieszczenie implantu w kości szczęki w  znieczuleniu miejscowym.

Krok 5: Osteointegracja Okres gojenia, podczas którego implant zęba zrasta się z kością.

Krok 6: Odbudowa Protetyczna Zakończenie leczenia poprzez umieszczenie ostatecznej korony lub innego uzupełnienia protetycznego.

Krok 7: Kontrola Regularne wizyty kontrolne w celu monitorowania stanu implantu i otaczających tkanek.

W Warsaw Dental Center dbamy o to, aby cały proces wszczepienia implantu zębowego był przeprowadzany z największą starannością i z użyciem najnowocześniejszych materiałów, co zapewnia długotrwałe i satysfakcjonujące rezultaty leczenia.

sprawdź, czego doświadczysz w
Warsaw Dental Center!

Najnowocześniejsze urządzenia.

Ciepły i profesjonalny zespół.

Komfort w trakcie leczenia

Całkowicie spersonalizowana opieka stomatologiczna

Warsaw Dental Center
odpowiada na najczęściej zadawane pytania dotyczące wszczepiania implantu zęba.

Jaka jest cena implantu zęba Warszawa?

Cena implantu zęba może się różnić w zależności od czynników takich jak: rodzaj implantu, doświadczenie lekarza, dodatkowych zabiegów, rodzaju odbudowy na implancie. W Warsaw Dental Center zabiegi umieszczania implantów zębów przeprowadza doświadczony specjalista chirurg, cena implantu zęba Warszawa wynosi 4000zł. Zapraszamy na konsultację, na której dowiesz się czy możesz mieć wszczepiane implanty zęba i czy potrzbujesz dodatkowych zabiegów.

Czy warto robić implanty zębów?

Zdecydowanie tak! Implanty zębowe to inwestycja w zdrowie jamy ustnej i jakość życia. Najważniejsze korzyści to: trwałość, funkcjonalność, poprawa estetyki uśmiechu i wyglądu twarzy, ochrona przed utratą kości szczęk, ochrona sąsiednich zębów. Implanty zębów zastępują korzenie, są bardzo trwałe, estetyczne i zdrowe dla organizmu. Jeśli chcesz dowiedzieć się czy jesteś odpowiednim kandydatem do implantów zębów zapraszamy na konsultację do Warsaw Dental Center.

Czego nie można robić mając implanty zębów?

Implanty wymagają szczególnej dbałości i higieny, aby mogły służyć nawet kilkadziesiąt lat. Oto kilka rzeczy, których należy unikać posiadając implanty zębowe:

1. Palenie tytoniu- może pogorszyć proces gojenia bezpośrednio po zabiegu wszczepienia implantu

2.⁠ ⁠Zaniedbywanie higieny jamy ustnej- implanty wymagają wyjątkowo systematycznej higieny i regularnych wizyt u dentysty i higienistki.

3.Zbyt nadmierne obciążenie- jeśli masz bruksizm skontaktuj się z lekarzem dentystą, który pomoże zadbać o bezpieczeńtwo Twoich implantów.

4. Brak kontroli- zalecamy regularne wizyty u dentysty, który oceni stan implantów i kości wokół nich, co może zapobiec ich utracie w przyszłości.