leczenie kanałowe

w samym sercu Warszawy

przywracamy pełny,
zdrowy uśmiech!

Leczenie kanałowe jest prawdopodobnie najbardziej znanym zabiegiem w stomatologii, ale też najbardziej niezrozumianym. Wiele osób uważa je za „straszne”, jednak prawda jest taka, że jest to skuteczne leczenie, mające na celu zatrzymanie bólu i ocalenie zęba.

Czym jest więc leczenie kanałowe? Jest pierwszą metodą leczenia gdy ząb ulega infekcji, zazwyczaj dotyczy to nerwów znajdujących się w korzeniu zęba. Zainfekowane nerwy muszą zostać usunięte. Nieleczona infekcja może przerodzić się w ropień, który jest o wiele poważniejszym problemem prowadzącym do utraty zębów i ubytku kości w szczęce.Leczenie to jest wspomagane przez najnowocześniejszą technologię.

W Warsaw Dental Center posiadamy 3 mikroskopy renomowanych firm Zeiss i Leica, które są niezbędne do osiągnięcia długotrwałego sukcesu w leczeniu kanałowym. Nasi endodonci mają też do dyspozycji obrazowanie 3D, potocznie nazywane tomografią komputerową. Dzięki temu mogą dokładnie zobaczyć co dzieje się z zębem i odpowiednio zaplanować leczenie. Połączenie miejscowych środków znieczulających i odpowiednich leków przeciwbólowych pozwala naszemu zespołowi na przeprowadzenie skutecznego, trwałego i bezbolesnego leczenia kanałowego. W Warsaw Dental Center prawie wszystkie zabiegi leczenie kanałowego przeprowadzane są na jednej wizycie co pozwala naszym pacjentom zaoszczędzić czas, cierpienie i koszty.

etapy leczenia kanałowego
obejmują zazwyczaj:

Czyszczenie i kształtowanie kanału

Wypełnienie kanału​

Odbudowa zęba

Ciesz się swoim uśmiechem

czego możesz oczekiwać podczas leczenia kanałowego w Warsaw Dental Center:

1. Rozpoczniemy procedurę poprzez użycie miejscowego środka znieczulającego, aby zabieg przebiegł bezboleśnie.

2. Lekarz stomatolog stworzy otwór w koronie zęba, następnie dostając  się do kanałów usunie zainfekowane tkanki, oczyści kanały i uszczelni je za pomocą biokompatybilnego materiału o nazwie gutaperka.

3. Zakończymy leczenie kanałowe poprzez nałożenie na ząb korony w kolorze dopasowanym do zęba, stworzonej bezpośrednio w naszym gabinecie, w zaledwie kilka godzin.

Chcemy, abyś mógł cieszyć się zdrowym i pięknym uśmiechem. Kiedy potrzebujesz wyleczyć próchnicę lub uratować ząb, dołożymy wszelkich starań, aby twoje leczenie kanałowe było pozytywnym, komfortowym i efektywnym doświadczeniem. Twój uśmiech jest u nas w dobrych rękach.

sprawdź, czego doświadczysz w
Warsaw Dental Center!

Najnowocześniejsze urządzenia

Ciepły i profesjonalny zespół

Komfort w trakcie leczenia

Całkowicie spersonalizowana opieka stomatologiczna

twoje najczęstsze pytania dotyczące
leczenia kanałowego

Jakie są oznaki zakażonego zęba?

Twój lekarz dentysta jest najlepszą osobą do diagnozowania potrzeby wykonania leczenia kanałowego, ale kilka objawów, na które warto zwrócić uwagę, to:

• Stały ból zęba
  • Utrzymująca się wrażliwość zęba na ciepłe i zimne pokarmy
  • Ból  kości wokół zęba
  • Złamany lub pęknięty ząb (nawet niewielkie pęknięcia zębów mogą prowadzić do infekcji i potrzeby leczenia kanałowego)

Jak długo trwa leczenie kanałowe?

Leczenie kanałowe zazwyczaj trwa około 60-90 minut. W Warsaw Dental Center leczenie przeprowadzamy na jednej wizycie zaoszczędzając Twój czas!

Czy leczenie kanałowe jest bezpieczne?

Tak. Leczenie kanałowe jest udowodnionym sposobem na zatrzymanie infekcji i uratowanie zębów. Co roku wykonuje się około 25 milionów leczeń kanałowych. Nie ma żadnych naukowych dowodów potwierdzających związek między zębami poddanymi prawidłowemu leczeniu kanałowemu a chorobami lub problemami związanymi z innymi narządami.